Перейти в чат

مہٰ‌‍ْضٟ٘يٰفٰ طفٰࢦۿٖہ 🧸 •↡⇣🌸͢

1070
الجزء التاني من قصتي 🌹 نـــــــور 🌹 ف البداية احب اشكر الناس اللي كتبت تعليقات وشجعتني اني اكمل شكرا جدا علشان فرحتوني بجد وحسيت ان حد مهتم باللي كتبته وياريت من فضلكم متنسوش تدوسوا اعجاب للقصة اعجابكم شرف ليا ودلوقتي نفكركم بسرعة كده لاحداث الجزء الاول للي مكنش متابع وللي تابع ونسيانا شاب ميسور الحال بركب اتوبيسات اتحرش بالبنات عن طريق لمسها وانا معدي من وراها او واحدة تقعد جمبي ع كرسي وبس علشان اخاف حد يعملي مشكلة ف المناطق الشعبية ده اللي عرفني الحكاية ده مازن صاحبي والعقل المدبر لكل حاجة وسخة ف حياتي عرفت نور كلمتها قابلتها هي وصاحبتها دنيا. واختي دعاء رجعت من الامارات واتفقت مع دنيا ونور اننا نكرر المقابلة تاني ودلوقتي نبدا الجزء التاني من قصتي انا وصلت نور ودنيا وبعدين روحت البيت بعد ما ماما كلمتني ودخلت واختي دعاء انقذتني بالرد بعد ما اتلخبطت لما قولتلها وحشتيني وحضنتها ودخلت اغير ف اوضتي عادي الباب خبط ادخل مفيش غير ماما ودعاء اختي فلقيت دعاء اختي داخلة عليا لابسة البيجامة الستان بتاعتها اللي بتلبسها عادي ف البيت وانا كنت بالبوكسر بتاعي وبطلع هدوم من دولابي علشان اخد شاور ده حاجة مقدسة من تعليمات ماما طالما كنت برة البيت ورجعت لازم تاخد شاور دعاء دخلت قالتلي عوزاك ياباسم قولتلها تعالي يا حبيبتي عوزة ايه لقتها قفلت الباب وراها قالتلي ماما قالتلها انها مش هتتغدي ومرهقة وهتنام علشان صحيت الصبح بدري وانت اللي اتاخرت ف عاوز تتغدي برة ولا اجيبلك الغدا هنا ونتكلم شوية انا وانت قولتلها لا طبعا نتغدي هنا ايه ده ماما لو شافتني بتغدي ف اوضتي هتفضل تزعق قالتلي بقولك نامت ماما مرهقة اوي يا باسم يعني زمنها ف سابع نومة كمان خدت المهدء بتاعها ونامت قولتلها خلاص انا مليش نفس اتغدي قالتلي انت مش كنت هتتغدي يابني من شوية قولتلها بس علشان خاطر ماما متزعلش راحت ضحكة بشرمطة كده قالتلي كبرت ياباسم تعالي هات حضن لاختك حبيبتك روحت حاضنها انا بصراحة حضنتها عادي بس اتخيلتها نور الليي بحضنها فلقيت زوبري بدا يقوم زوبري طويل ومش تخين اوي بس من البوكسر باين طولو وحسيت انه خبط ف فخد دعاء اختي اللي طولت ف حضنها ليا وقالتلي تعالي بقي احكيلي حكايتك كلها ليه مجتش خدتني من المطار وكنت فين وخلتني اكدب علشانك بس الاول كمل لبسك علشان واضح كده انك فرحان اوي انا قولت احاا شكلها حسيت بحاجة او حست بزوبري بس تعابير وشها بيقول انها عادي مش مضايقة وهنا فكرت ف دعاء اختي خصوصا بزازها ولا رجلها وهي حاطة رجل ع رجل قدامي ع السرير روحت قولتلها حاضر كملت لبسي فعلا وقعدت وقولتلعا لما نخلص كلام ابقي ادخل اخد شاور قالتلي ماشي احكيلي بقي قولتلها علي نور قابلتها وعجبتني وطبعا مقولتلهاش اني قابلتها ف مواصلات وكده لا قولتلها انها بنت عم مازن صاحبي لانه نفس مستوانا وكده علشان ملقيش اعتراض منها واني حبتها وقابلتها ومازن عارف لاني انا وهو واحد مبنفترقش نهائي وقولتلها انه كان معايا علشان متقولش حاجة لان دعاء اختي مشش هتقبل ابدا اني انزل بمستوي العيلة بتاعتنا لاي سبب من الاسباب قالتلي ياه ياحبيبي كبرت وبقيت راجل وراحت قايمة تاني حضنتني وقالتلي عارف ياباسم انا بحبك اد ايه لولا جوازي مكنتش سبتكو ابدا قولتلها عارف ياحبيبتي بزازها ف صدري انا شعر صدري كثيف جدا كنت بجيبلو حجات تكثفه وكده علشان المصيف كنت بحب اظهر شعر صدري كتير وجسمي كويس لاني بلعب رياضة المهم لقتها بتقولي يخربيتك ياباسم شعر صدرك ده كلو وراحت ماسكة شعر صدري قالتلي كل ده شعر انت عارف هقولك ع حاجة بس توعدني متقولش لحد عارف ان فايز جوزي املس ملوش شعر خالص ف جسمه قولتلها وده خلو ولا وحش قالتلي بالنسبالي وحش لاني بحب الراجل يكون ليه شعر بحس انه راجل لكن املس ده بحس انه واحدة صاحبتي وده كانت اول مرة دعاء تكلمني ف حاحة خاصة كده يمكن علشان حاست بزوبري لما لمس كسها وفخدها ولا لا يمكن انا بتوهم المهم قالتلي بص خلي بالك من نفسك ومتتسرعش ف اختيارك متغلطش غلطتي وهنا كانت الصدمة بالنسبالي غلطتك ازاي ده العيلة كلها عارفة انك بتموتي ف فايز وبتدلعو بعض قصادنا هو في ايه احكيلي عملك حاجة انا اخوكي قالتلي انت اخويا وراجلي وسندي كمان لا ياحبيبي معملش حاجة قلتلها متخبيش عليا قالتلي والل* مشكلته اصلا انه مبيعملش حاجة بص كفاية كلام قوم خد شاور بتاعك انا هدخل اريح جسمي شويه ف اوضتي وبليل شوف بقي هتخرجني فين قولتلها حاضر ياحبيبتي بس كلامنا مخلصش قالتلي ماشي ياقلب اختك يالا بقي روح خد شاور وراحت ضربتني ع طيزي انا مبينتش اي رد فعل اللي هو غادي اختي بتهزر معايا مفيهاش حاجة وراحت ضاحكة وفتحت باب اوضتي وخرجت وهنا انا سرحت بخيالي مارن مبيعرفش ايه ليكون خول ومبيعرفش ينكها او يكون املس يعني ايه تقصد وبتقارني بيه ليه لا انا التفكير كده هيوديني ف حتة شمال